Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

טלפון רב קווי:
08-9213724
שעות הפעילות:
ימים א-ה משעה 9:00 - 17:00

בניית דף נחיתה מוצלח

 
מאמר זה מתייחס לדף נחיתה פרסומי ולא דף נחיתה למטרת קידום האתר במנועי החיפוש.
 
כאשר אתם שולחים מכתב הפצה בדואר האלקטרוני (NEWSLETTER) יש לכם מסר או המטרה ספציפית.
רוב המטרות של בדרך כלל הן לגרום לגולשים להרשם באתרכם, לקנות מוצר מסויים או ליצור מערכת יחסים כל שהיא עם הגולש שבדרך כלל גורמת להם לבצע קנייה או התקשרות כל שהיא. מכיוון שקוראים לא יכולים לנקוט שום פעולה בדואר האלקטרוני אנו שוחים אותם לדף בו הם יכולים לבצע את הפעולה, דף הנחיתה.
 
לעיתים קרובות אנשי מכירות שולחים את הגולשים ממכתב ההפצה לדף קיים באתר שלהם במקום לדף מעוצב ספציפי למטרה.
ויותר גרוע שולחים אותם לדף שלא כולל את המידע שהגולש מחפש ומאלצים אותם ללחוץ על דפים נוספים על מנת להגיע למטרה.

בכל זאת, דף ראוי ומעוצב למטרה, דף נחיתה מוצלח יכול להגדיל את יחס ההמרה (המרת גולש ללקוח)
על מנת למקסם את הביצועים של הודעת דואר או פרסום כלשהוא, צרו דף נחיתה מוצלח
בעזרת 10 הטיפים הבאים:
 
  1. חשוב להצמד למטרת הפרסום המקדים, מכתב ההפצה או מודעת הפרסום עצמה.
    טעות נפוצה היא לעצב דף נחיתה שלא קשור למטרה. דף הנחיתה צריך להיות מפוקס למטרה.
    חישבו על הגולש ומה אתם רוצים שהוא יעשה. ואז עצבו לעצמכם דף נחיתה הסובב מטרה אחת בלבד.
  2. צרו דרך אחת אל ההצעה שלכם
    מנעו מבקרים לחשוב על הדרך שאתם מעונינים שהם יעשו. לכן וותרו על אלמנטים לא קשורים כמו קישורים למטרות אחרות או דפים אחרים באתרכם שהם לא המטרה. לדוגמא תפריט הניווט של האתר מיותר בדף נחיתה אינכם מעונינים שגולשים יגלשו לאתרכם, אתם מעונינים שהם יבצעו משימה אחת המשימה שדף הנחיתה מתקשר אליה.
  3. התאם את האלמנטים במכתב ההפצה או הפרסום עם דף הנחיתה
    לתוצאות טובות חזרו על הכותרות ממכתב ההפצה או הפרסום בראש דף הנחיתה. מצב זה נותן לגולש תחושת הכרות ונוחות מה שמסמן להם שהם הגיעו למקום הנכון.
  4. שימרו על טקסט קצר ולעיניין
    אם זה אפשרי שימרו על כל התוכן קצר ללא גלילה. אם הגולש צריך לגלול על מנת למצוא את מה שהם מחפשים, רוב הסיכויים שהם לא ימצאו את זה ולא ימירו עצמם ללקוחות.
  5. עיצוב המאפשר יכולת סריקה מהירה
    בדיוק כמו בבורשור אף אחד לא קורא כל מילה במכתב ההפצה, גם בדף נחיתה. הגולש יסרוק במהירות את דף הנחיתה
    בחיפוש אחר מידע המשלים לביצוע הפעולה. וודאו שהכותרות ותתי כותרות יאפשרו לגולש לסרוק את דף הנחיתה בצורה מהירה וילמדו אותו מה אתם מציעים וכיצד זה מועיל להם, והכי חשוב וודאו שישי נקודות בהם הם יכולים לנקות פעולה בצורה פשוטה.
  6. הנחו את העיין
    השתמשו בגרפיקות או קופירייט לנתב את עיני הגולש. הציבו תמונות לייד הטקסט הכי חשוב, סביר להניח שקוראים יקראו את הטקסט המסמול לתמונה או אייקון, גוונו בגדלי הגופנים להבליט חשיבות (שימו לב לא להגזים).הגולשים יקראו קודם את הטקסט הגדול. ניתן להשתמש בצבעי גופן שונים על מנת להבליט את הטקסט, אך הגבילו את כמות הצבעי ל 2-3 צבעים כולל צבע שחור צבע הבסיס. המנעו מפיתויים נוספים שלא קשורים למטרה.
  7. האם אתם מעונינים שלקוח יצור קשר הוסיפו טופס יצירת קשר לדף הנחיתה
    שימו לב טופס זה הוא הצעד הראשון בתהליך המכירות אתם לא רוצים להפחיד אף גולש עם הקשת מידע מיותר
    המטרה שלנו שיצור קשר.
  8. שמירת פרטיות
    אם אתם אוספים פרטים רבים. גולשים רבים מפחדים למלא את פרטיהם באתרי אינטרנט, הוסיפו בתחתית דף הנחיתה קישור לדף שמירת פרטיות דף זה יסביר לגולש שלא יתבצע שום שימוש נוסף בפרטיו למעט המטרה הנוכחית. (עובד טוב על לקוחות בחו"ל)
  9. בדיקות
    צרו שני דפי נחיתה שונים ברמת הטקסט ובידקו במשך שבוע את האופציה הראשונה ולאחר את האופציה השנייה דף הנחיתה על בסיס מדדי ההצלחה התמידו עם הדף המנצח.(שינוי טקסט קטן יכול להביא לתוצאות דרמטיות)
  10. סטטיסטיקות
    לאחר הקמת דף הנחיתה לא לשכוח לבצע בדיקות, מהו יחס ההמרה, כמה גולשים הפכו ללקוחות.
    מהיכן הגיעו לדף נחיתה, איזה מהפירסומים שהובילו לדף הנחיתה היו הכי יעילים. בעזרת סטטיסטיקות אלו תחסכו כסף רב.
לדומאות לדפי נחיתה שבנינו לחץ כאן
מעונינים לבנות דף נחיתה מוצלח? לחצו כאן וצרו קשר